تقدیر من تو بودی

زندگیم با تو قشنگه ....

تقدیر من تو بودی

زندگیم با تو قشنگه ....

پست مخلوط

خدایا شکرت که انقدر هوامونو داری و حواست بهمون هست .... خدایا شکرت

همسری ورودی بهمن دانشگاه قبول شده بود .هرچند از قبولیش خوشحال بودیم اما بیشتر دوست داشتیم ورودی مهر ماه بود تا توی وقت صرفه جویی بشه و زودتر شروع کنه اما بازم گفتیم خداروشکر . یه پیام از دانشگاه اومد که ورودی شما از بهمن به مهر تغییر کرده ... نمیدونید چقدر خوشحال شدیم .... امروز که همسری برای ثبت نام و انتخاب واحد رفته بود گفته بودن از قبولی های بهمن فقط به چند نفرشون پیام دادیم ....و خداروشکر که اسم همسری جزو اون چندنفر بود ...

چه لذتی داشت شونه به شونه ی همسر راه رفتن توی دانشگاه و پله ها رو باهم بالا و پایین رفتن

به یادِ روزایی که تک و تنها بودم و هر زوجی رو که می دیدم کلی بغض و حسرت مینشست رو دلم و بهانه ی همسر رو میگرفت

+مادرشوهراینا یه هفته ای مرخصی گرفتن و اومدن مشهد .خاله های همسری هم اومدن و دیشب هممون به اتفاق پسردایی همسری که جدیدا مشهدی شدن خونه ی مادرشوهر جمع بودیم به صرف آش رشته ...

عجب آشی شده بود آش مادرشوهر و چه جمع خوب و شلوغ پلوغی بود . پر از سر و صدای بچه ها

حامد همین الان یهویی عکس گرفت و گذاشت تو گروه خونوادگی و دلِ تهرونی ها رو آب کرد و جاشونو خالی

+ همسری ظهر تصمیم گرفت با داداشش بره شهرشون تا یه سری کاراشو انجام بده و به منم گفت تو هم برو خونتون هفته ی بعد هردو باز میایم مشهد . من هم طی یه عملیات کاملا خانومانه که شامل غمگین شدن و بعض کردن و سرخ شدن چشم بود 895721_LaieA_054.gif  نظرشو فوری برگردوندم و جملشو اصلاح کرد که کار و زندگیِ من تویی

بمیرم و بغضتو نبینم . جایی نمیرم . میمونم پیشِت

زنده باد عششق

+ شب مادرشوهر اینا رو دعوت کردم که بیان خونمون رو بعد از بنایی ببینن و دور هم باشیم .

پدرشوهری گفت شام درست نکنیا . یه چیز ساده دور هم میخوریم .... اصلا خودم میام املت درست میکنم...

بعله پدرشوهرمون اینجوریاس

ولی تصمیم دارم سوپ درست کنم با کباب 825020_cook.gif

نظرات 1 + ارسال نظر
خآنوم چی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 22:24 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

سلاااااام
خوبه ک اومدی اینجا... منم هنوز دلم پیش بلاگفاست
چقدر خوبه ک جفتتون تو یه دانشگاه هستین! یعااالمه لحظه های دانشجویی ِ عاشقانه به زندگیتون اضافه میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.